Вінницька транспортна компанія запрошує на роботу водіїв
Тролейбуси вже давно стали частиною міського пейзажу, а їх рух сприймається у Вінниці як щось звичне. Та за кермом кожного з них стоїть людина, від професійності якої залежить безпека й комфорт усіх пасажирів. І для неї теж важливо, в яких умовах вона проводить свій день.
Саме тому в останні роки вулицями Вінниці курсують сучасні тролейбуси Solaris Trollino, техніка, яка не лише служить місту, а й дбає про тих, хто її кермує.
Тролейбуси Solaris Trollino, що надійшли до міста переважно в 2011-2012 роках, кардинально відрізняються від своїх попередників ЗІУ-9, – розповідає директор Вінницької транспортної компанії Олександр Нечаєв.
Цей транспорт забезпечує водіїв високим рівнем комфорту – від системи кондиціонування повітря до якісного шумоізоляційного рішення.
У спекотні дні охолоджене повітря в кабіні – не просто приємна дрібниця, а необхідність, що дозволяє підтримувати зосередженість і хороше самопочуття протягом усього робочого дня. А сидіння на пневмопідвісці знижує навантаження на спину і зменшує втому, особливо під час багатогодинних змін, – додає головний інженер тролейбусного депо ВТК Олександр Коварж.
Кабіна ж водія в Trollino спроєктована з урахуванням кожної деталі. Усі системи керування знаходяться у зручній досяжності, а великий кут огляду дозволяє контролювати дорожню ситуацію без зайвих зусиль. Зрозумілі електронні панелі відображають всю необхідну інформацію про маршрут і технічний стан транспорту в режимі реального часу, що значно спрощує роботу.
Водії особливо відзначають легкість керування. Завдяки гідропідсилювачу рульове управління не вимагає зайвих фізичних зусиль навіть у складному міському трафіку.
Це плавність ходу, зменшення шуму під час руху та стабільна робота систем роблять щоденні маршрути спокійними й контрольованими. А головне – технічна надійність: чеські електродвигуни та системи керування виробництва Škoda у поєднанні з європейськими комплектуючими забезпечують безперебійну роботу та мінімізують кількість поломок, – розповідає водій «Соляріса» Святослав Сішко.
Усе це створює не просто комфортні умови – це формує повагу до професії водія, адже якісна техніка дозволяє йому зосередитися на головному: безпеці пасажирів і чіткому дотриманні графіка руху. Solaris Trollino – це не просто тролейбуси. Це приклад того, як сучасні технології можуть служити людині, змінюючи щоденну рутину на впевнену, передбачувану і зручну роботу.
Вінницька транспортна компанія, попри всі виклики повномасштабної війни, оновлює автопарк і створює гідні умови для своєї команди. Та зазначають: нині, як ніколи, потребують фахового підсилення.
Зараз справді не вистачає працівників у різних службах, але найбільший дефіцит, саме водії тролейбусів та автобусів. Багато наших колег наразі боронять Україну в лавах Збройних Сил, на жаль, є й ті, кого втратили, – зазначає начальниця відділу кадрів транспортної компанії Ірина Редько.
Підприємство залучає нових людей. Наразі до нас долучається багато жінок. Сьогодні існують спеціальні програми, які допомагають опанувати цю професію з нуля.
Звісно, не всім легко дається, але якщо у вас є щире бажання – ми вас навчимо, підтримаємо та будемо поруч на кожному етапі. Наші досвідчені водії з радістю діляться знаннями, допомагають новачкам. Ми відкриті для всіх, хто хоче працювати та розвиватися разом з нами, – додає пані Ірина.
Також в компанії нагадують: у Вінниці громадський транспорт перейшов на літній графік.
Так, зараз графік руху громадського транспорту трохи скоригований — ми перейшли на літній режим. Це пов’язано із завершенням навчального року. Але наш транспорт продовжує курсувати, і ми докладаємо максимум зусиль, щоб працювати без збоїв, попри всі труднощі, - додають у компанії.
Як приєднатись до команди транспортників
Приєднатися до команди може кожен, хто має водійське посвідчення категорії Д. Звертайтесь у відділ кадрів «Вінницької транспортної компанії» за адресою: Хмельницьке шосе, 29, або за телефонами: (0432) 67-10-22, (067) 587-07-80.
Нагадаємо, у Вінницькій транспортні компанії не вистачає майже сотні водіїв. Тож, сьогодні за кермом великого міського автобуса дедалі частіше можна побачити жінку.