Як асистенти забезпечують доступ до навчання дітям з особливими освітніми потребами
Закон України "Про соціальні послуги" визначає послугу супроводу під час інклюзивного навчання як базову. Кожна територіальна громада має забезпечити надання такої послуги родині, у якій дитина має особливі освітні потреби та потребує асистента.
Як все відбувається на практиці в межах Вінницької територіальної громади говоримо у студії разом із Любов’ю Малаховецькою, асистенткою дитини, членкинею Відокремленого підрозділу ГО "Справа Кольпінга в Україні" "Родина Кольпінга м. Вінниця", керівницею напрямку впровадження соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання.
Нагадаємо, понад 60 майбутніх асистентів дитини з особливими освітніми потребами отримали сертифікати про успішне проходження навчального курсу за програмою підготовки осіб, які надають послугу супроводу під час інклюзивного навчання. Про це поінформували у Вінницькому обласному центрі соціальних служб.