У Вінницькій міськраді перевірили роботу департаментів та відділів
Виконавчі органи Вінницької міської ради пройшли черговий внутрішній аудит задля підтримання ефективної системи якості. Дотримуються внутрішніх регламентів, своєчасно реагують на звернення мешканців та забезпечують якість і прозорість у прийнятті рішень.
Результат – позитивний: міська система управління якістю відповідає міжнародному стандарту ISO 9001. Це означає, що міська влада працює за європейськими принципами – відкрито, зручно для людей і з постійним удосконаленням послуг.
Такі аудити проводять двічі на рік, щоб переконатися, що мешканці отримують якісні послуги швидко, без зайвих труднощів і за зрозумілими правилами. А також, щоб бачити, де можна покращити процеси та зробити сервіси ще зручнішими.
Міжнародний стандарт ISO 9001 побудований на орієнтації на споживача, у нашому випадку це усі мешканці громади. Ми хочемо, щоб громадяни могли отримати послугу без черг, щоб звернення розглядалися вчасно, а рішення ухвалювалися відкрито й прозоро, – розповідає заступниця начальника відділу адміністрування системи якості департаменту правової політки та якості Вінницької міської ради Ольга Ситник.
Аудит показав: усі підрозділи дотримуються стандартів якості. А це означає, що міська рада постійно вдосконалюється – працює над тим, щоб послуги були зрозумілими, рішення прозорими, а мешканці відчували турботу й увагу до своїх потреб.
Нагадаємо, Вінницька міська рада продовжує системну роботу, спрямовану на підтримку та розвиток малого та середнього підприємництва у нашій громаді, який є активним драйвером економіки та створення нових робочих місць. Міська влада підписала договір з АТ «Сенс Банк» про співпрацю в рамках роботи щодо Порядку часткової компенсації відсотків за залученими кредитами суб’єктам малого та середнього підприємництва, що сприятиме збільшенню кредитних можливостей і розширить коло підприємців, які зможуть скористатися фінансовими ресурсами.