Кількість звернень вінничан у чат "Онлайн Цілодобова варта" зросла у п'ять разів

Кількість звернень вінничан у чат "Онлайн Цілодобова варта" зросла у п'ять разів

09:32 17.08.2023

Онлайн-чат спілкування з вінничанами у "Цілодобовій варті" діє вже дев'ять років. Цей електронний сервіс створює рівні можливості - дає змогу звертатись до відділу оперативного реагування людям із порушенням слуху та мовлення. Такий спосіб комунікації є зручним, ефективним та доступним для всіх. Його переваги цьогоріч уже оцінили 339 містян, а це у 5 разів більше, ніж за весь попередній рік.

Як розповіли у "Цілодобовій варті", найчастіше питання стосувалися аварійних вимкнень електропостачання, благоустрою територій, роботи громадського транспорту, закладів освіти, охорони здоров’я, соціальної сфери тощо.

Вінничани користуються різними каналами комунікації із відділом "Цілодобова варта". Найзатребуваніші - телефонні лінії. На них припадає майже 90% усіх звернень. Але трапляються ситуації, коли у людини відсутня можливість зателефонувати або ж вона має вади слуху чи мовлення - тоді у нагоді стає онлайн-чат. У ньому можна залишити текст повідомлення про аварійну ситуацію на мережах, проконсультуватись, терміново дізнатися потрібну інформацію чи поставити запитання. Оператори служби працюють 24/7 і відповідають миттєво, - зазначила начальниця відділу оперативного реагування "Цілодобова варта" Антоніна Іващук.

Кількість звернень вінничан у чат "Онлайн Цілодобова варта" зросла у п'ять разів

За її словами, користування чатом легке і доступне. Підключитись до нього можна як з комп’ютера, так і з телефону. Щоб скористатися послугами чату потрібно лише перейти за посиланням та натиснути кнопку в нижньому правому куті. Після цих дій з’явиться вікно, в якому під’єднають до оператора служби. За бажанням, до тексту можна додати фото чи відео.

Звичайно, в умовах повномасштабної війни ми спостерігаємо зростання кількості звернень. Причина - ті ж самі відключення світла минулої зими, і питання, пов’язані з влаштуванням переселенців, і повітряні тривоги, що спонукали людей звертатися по інформацію щодо укриттів тощо, - каже Антоніна Іващук. - Наші фахівці завжди готові підключити всі служби для вирішення проблем, про які нам повідомляють жителі. Доступність, прозорість, комунікація - це три кити, на яких ґрунтується робота "Цілодобової варти". Онлайн-чат - один із інструментів, що дозволяє нам оперативніше та ефективніше реагувати на звернення. Дуже приємно, що вінничани активно користуються цим сервісом.

Кількість звернень вінничан у чат "Онлайн Цілодобова варта" зросла у п'ять разів

Нагадаємо, Світлана Хілінська – одна із чотирьох психологинь "Цілодобової варти". Працює тут від початку створення психологічного відділу, вже 15-й рік. Каже, усі, кого тоді прийняли на службу, пройшли конкурсний відбір та добре розуміли, які завдання доведеться виконувати, втім навіть й уявити не могли, які випробування чекають на країну в майбутньому.

Читайте також

Як минув перший місяць роботи Муніципального центру управління відходами
Як минув перший місяць роботи Муніципального центру управління відходами
Детальніше
Ветеранський простір Побратим у Вінниці 720 звернень за перший місяць роботи
Ветеранський простір "Побратим" у Вінниці: 720 звернень за перший місяць роботи
Детальніше
Сервісні центри МВС розширили перелік послуг, які вінничани можуть отримати онлайн
Сервісні центри МВС розширили перелік послуг, які вінничани можуть отримати онлайн
Детальніше
Екскурсію для дітей із Гармонії влаштували до вінницької Цілодобової варти
Екскурсію для дітей із "Гармонії" влаштували до вінницької "Цілодобової варти"
Детальніше
Де працюватиме вінницький мобільний сервісний центр у червні
Де працюватиме вінницький мобільний сервісний центр у червні
Детальніше
У Вінниці запроваджують послугу соціальної адаптації ветеранів та членів їхніх сімей
У Вінниці запроваджують послугу соціальної адаптації ветеранів та членів їхніх сімей
Детальніше