Укрзалізниця зазнала масштабної кібератаки, але поїзди курсують чітко за графіком
Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало минулу добу й продовжується зараз.
Про це 24 березня інформує пресслужба компанії.
Фахівці Укрзалізниці тісно співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України, - йдеться у повідомленні. - Попри все рух поїздів стабільний, вони курсують чітко, без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її й найпідлішими кібератаками.
Оскільки й раніше Укрзалізниця ставала обʼєктом кібератак ворога, у компанії впроваджені протоколи резервування.
Остання атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із «бекапів» фахівці залізниці, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно протестувати сервіси на можливі вразливості, - додають в Укрзалізниці.
Наразі онлайн-продажі квитків недоступні, але протягом цього дня на Укрзалізниці готуються працювати в офлайн-режимі.
Як працює Укрзалізниця після кібератаки
- Квитки продаються через каси. Ми посилюємо каси персоналом, розширюємо графіки роботи.
- На 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай – тільки онлайн).
- У крайньому разі, якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу, прямуйте безпосередньо до потяга. Поїзні бригади поінформовані, як оформляти ваш проїзд на місці (перепрошуємо наперед, можуть не бути наявні місця всіх класів, але прагнемо довезти всіх).
Якщо ви плануєте подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25 березня:
- Наполегливо просимо не штурмувати каси сьогодні. Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправленням сьогодні-завтра.
- Ми поінформуємо відразу після відновлення онлайн-сервісів, і всі зможуть придбати квиток онлайн.
Як повернути квитки
Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправленням 24 березня, можна зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправлення вашого рейсу надіслати нам на services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону. Заявку про повернення опрацюють протягом трьох діб з моменту відновлення роботи систем.
В Укрзалізниці просять повідомляти про будь-які інші нестандартні випадки на services.uz.gov.ua@gmail.com
Нагадаємо, через технічний збій в IT системі "Укрзалізниці" вранці 23 березня не працюють онлайн сервіси. Зокрема, тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.