Ігор Івасюк: “Нам потрібно допомогти вчителям якісно навчати дітей онлайн”

Ігор Івасюк: “Нам потрібно допомогти вчителям якісно навчати дітей онлайн”

11:18 08.04.2021
18

Заступник голови Вінницької облради Ігор Івасюк 7 квітня взяв участь в онлайн-нараді “Секрети успішної школи в умовах пандемії”.

Учасниками заходу стали також начальник управління Державної служби якості освіти у Вінницькій області Володимир Малінін, заступник директора Департаменту гуманітарної політики обласної державної адміністрації – начальник управління освіти та науки Володимир Буняк, керівники та педагоги обласних закладів загальної середньої освіти. 

Пандемія поставила не тільки перед Україною, а й перед усім світом багато викликів. Вони стосуються, безпосередньо, й галузі освіти. Наші педагоги  стикнулися з технічними проблемами та зі складнощами адміністрування  освітніх послуг в режими онлайн, - зазначив Ігор Івасюк. – Очевидно, що дистанційне навчання наразі не може рівноцінно замінити очну форму, коли вчитель та учень спілкуються віч-на-віч. Мета нашої сьогоднішньої наради зрозуміла – дати можливість педагогам мінімізувати негативні наслідки дистанційного навчання та розповсюдити набутий позитивний досвід. У кожного закладу вже є свої цікаві нові практики та знахідки, якими можна поділитися на наших освітніх сайтах.

На нараді “Секрети успішної школи в умовах пандемії” педагоги Вінниччини розкривали свої “секрети” та ділилися “рецептами”, які дозволили їм зробити дистанційні уроки найбільш наближеними до живого спілкування та зацікавити учнів. сучасними підходами до викладання матеріалу.  Виявляється, таких творчих методик у наших вчителів - чимало, і обмін ними має бути корисним у практиці викладання навчального матеріалу.  

За інформацією Володимира Малініна, управління Державної служби якості освіти  провело на Вінниччині анкетування педагогів та батьків учнів  щодо різних аспектів дистанційного навчання (було опитано 1380 батьків, 555 директорів шкіл та 3325 вчителів). 99% керівників закладів зазначили, що повністю організували  онлайн навчання.  Це підтвердили й 76% опитаних батьків, 17% сказали, що дистанційно їхні діти вивчають лише окремі предмети, а 7% - що таке навчання не відбувається, взагалі. На питання – “чи виникають труднощі з дистанційним навчанням?” - 17, 2% вчителів відповіли “так”, 15,7%  - “переважно так”, 12 % - не відчувають труднощів, 55% - “переважно не відчувають”. На думку 49,9% педагогів, рівень навчальних досягнень учнів під час карантину залишився незмінним,  43,6%  - вважають, що він знизився, а 7% - що виріс. 75% учителів зізнаються, що в період карантину на підготовку до проведення дистанційних занять витрачають більше часу, ніж це було зазвичай.  Батьки ж серед проблем, які виникають у їхніх дітей в процесі навчання онлайн, називають  складність  засвоєння нових тем, поганий інтернет чи його відсутність, великий обсяг завдань та відсутність гаджетів.  

Нагадаємо, вінницька лікарка розповіла, як можна вберегти зір під час дистанційного навчання.

Читайте також
Мешканці Бару прощатимуться з медсестрою місцевої лікарні
Детальніше
Усі "ковідні" ліжка першої міської лікарні – з киснем
Детальніше
Фальшиві довідки ПЛР-тестів виявили вінницькі прикордонники
Детальніше
COVID-19 на Вінниччині: за добу 404 нових та 20 летальних випадків
Детальніше
У Вінницькій  МКЛ №1 завершили реконструкцію кисневої магістралі
Детальніше
COVID-19 на Вінниччині за добу виявили у 450 людей
Детальніше