Як отримати адміністративні послуги у Вінниці та які з них доступні під час війни

Як отримати адміністративні послуги у Вінниці та які з них доступні під час війни

10:25 17.05.2022

Центри надання адміністративних послуг Вінницької міської територіальної громади продовжують працювати попри труднощі, спричинені війною.

Щодня (з понеділка по п’ятницю) з 9:00 і до 17:15 в Центрах надання адміністративних послуг приймають десятки, а подекуди і сотні відвідувачів. А перелік послуг, які вони можуть отримати, наразі становить понад 130.

Це переважно ті адмінпослуги, що надаються органами місцевого самоврядування, а з окремими державними поки доведеться зачекати, - уточнює директорка департаменту адміністративних послуг Ірина Копчук. - Через відсутність доступу до державних реєстрів сьогодні Центри надання адміністративних послуг не здійснюють реєстрацію місця проживання та нерухомості, а також не надають витяги з державного земельного кадастру. Такі обмеження встановили в Україні на час війни, щоб убезпечити громадян від несанкціонованого проникнення до бази персональних даних.

Як отримати адміністративні послуги у Вінниці та які з них доступні під час війни

Позначилась війна й на роботі Центру надання адміністративних послуг "Прозорий офіс". З міркувань безпеки діє заборона на відвідування адмінбудівлі Вінницької міської ради, тож адміністратори щодня чергують на вулиці для консультування людей. Зокрема, вимушено переміщеним особам надають усю необхідну інформацію про те, куди звертатися, як реєструватися та де отримати довідку внутрішньо переміщеної особи. Розповідають також про діяльність центрів гуманітарної допомоги.

Найбільш затребуваними серед відвідувачів Прозорих офісів у громаді сьогодні залишаються послуги соціального характеру та пенсійного забезпечення. Їх можна отримати в територіальних відділеннях Центрів надання адміністративних послуг "Вишенька" (проспект Космонавтів, 30) та "Замостя" (вулиця Замостянська, 7).

Щодо паспортних послуг, то за ними слід звертатися як до вишенського та замостянського, так і до староміського відділення Центру надання адміністративних послуг (вулиця Брацлавська, 85). Також у територіальному відділенні "Старе місто" можна отримати послуги з реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчень водія, - повідомляє Вінницька міська рада.

Як отримати адмінпослуги у Вінниці та які з них доступні під час війни

Нагадаємо також, що адміністратори центрального відділення, які надають послуги, тимчасово змінили місце прийому громадян. Наразі прийом відбувається за адресою Вінниця, вулиця Пушкіна, 38. Попередній запис здійснюється через колцентр "Прозорого офісу": (0432)65-50-50; (067) 000-26-61; (073) 000-26-61, або рецепціями територіальних відділень Центрів надання адміністративних послуг.

Перш ніж рушати за адміністративними послугами радимо звернутись до кол-центру Центрів надання адміністративних послуг для уточнення усієї необхідної інформації, в тому числі, аби дізнатися про готовність документів, які були замовлені раніше.

Нагадаємо, від початку повномасштабного вторгнення росії в Україну, працівники "Прозорого офісу" у Вінниці прийняли близько 70 тисяч людей.

Читайте також

У Вінниці відбудеться “Ярмарок можливостей”
У Вінниці відбудеться "Ярмарок можливостей"
Детальніше
Центр «ЯМаріуполь. Вінниця» співпрацюватиме з театром ім. М. Садовського
Центр «ЯМаріуполь. Вінниця» співпрацюватиме з театром ім. М. Садовського
Детальніше
У Вінниці провели тренінг для дітей ВПО до Дня ментального здоров’я
У Вінниці провели тренінг для дітей ВПО до дня ментального здоров’я
Детальніше
Вінницькі Прозорі офіси прийняли вже майже 9 мільйонів відвідувачів
Вінницькі Прозорі офіси прийняли вже майже 9 мільйонів відвідувачів
Детальніше
У Вінниці відбувся міжрегіональний Форум Рад переселенців
У Вінниці відбувся міжрегіональний Форум Рад переселенців
Детальніше
Переселенці у Вінниці передали допомогу військовим до Дня захисників і захисниць
Переселенці у Вінниці передали допомогу військовим до Дня захисників і захисниць
Детальніше