Учасниці проєкту «Голос жінки» вже здолали половину тренінгової програми
«Голос жінки» - це програма, яка об’єднала учасниць із різних регіонів України. Кожна з них прийшла з власною ідеєю чи ініціативою.
Про це 26 серпня інформує Національна асоціація медіа.
За цей час учасники прожили насичені місяці навчання: говорили про лідерство, комунікацію, стратегії просування та роботу з медіа. Але головне - бачили, як учасниці починають застосовувати ці знання на практиці: розвивають свої проєкти, знаходять однодумців, нові формати співпраці й готуються до наступних кроків, - йдеться у повідомленні.
Більше про програму розповідають тренерки «Голосу»
Ірина Тишко, тренерка з жіночого лідерства і лідерка Громадський Альянс "Політична дія жінок":
Усі учасниці пройшли ретельний відбір - і всі вони найкращі. Вони живуть своїми проєктами й попри виклики готові реалізовувати їх. Для мене важливо було навчити жінок усвідомлювати себе лідерками, адже жіноче лідерство сьогодні має різні обличчя: волонтерське, дипломатичне, ветеранське, військове. Його українська особливість - горизонтальність, а в цьому наша стійкість. Ми маємо плекати автентичне лідерство, засноване на цінностях і компетенціях, і допомагати жінкам проявити свій потенціал.
Наталя Беднарська, Digital директорка НАМ:
Я вражена кількістю і якістю ініціатив і проєктів, які створюють жінки. Навіть хочу тепер взяти участь у кожному проєкті, бо кожен з них дуже на часі. Вражає ще й бекграунд кожної учасниці та історії, як дівчата дійшли, фактично народили кожен проєкт. Виділити один «най-най» неможливо. Дівчата надихнули мене на створення гайду для ще більшого залучення аудиторії до проєктів учасниць. Тому, скоро буде гайд від мене.
Оксана Панасівська, керівниця продакшину НАМ:
Ще від самого початку, коли виникла ідея, я відчувала, що проєкт буде ексклюзивним і масштабним. 5 регіонів, 50 жінок, їхні ініціативи й проєкти - це справжня сила. Але лише поїхавши на семінари й побачивши цих жінок із маленьких містечок і сіл, я зрозуміла: наша країна непереможна. Кожен проєкт - це обличчя своєї авторки, і саме вони самі рухають його вперед. Наші учасниці дуже глибокі, професійні, креативні. Пройдена лише половина шляху, але вже видно результати, і я дуже з них тішуся.
Ірина Шуст, креативна продюсерка НАМ:
Ми всі вражені ініціативністю жінок і їхньою волею до змін - як у власному житті, так і в житті довкола. Усі прийшли з різними проєктами, на різних етапах: одні вже запустили свої ініціативи, інші ще в процесі. На місцях частину проєктів уже бачать, але їм потрібна популяризація. І саме для того, щоб навчитися просувати свої ідеї, вони й стали учасницями «Голосу Жінки». Наступний етап - це зйомки. Це можливість показати себе, свою діяльність і свій проєкт, залучити людей. Тому для реалізації власних ініціатив у них ще все попереду.
Попереду на учасниць чекає фінальний тренінг у Києві та створення відео про свої ініціативи.
Проєкт «Посилення голосів жінок-лідерок у регіонах України» реалізується Національною Асоціацією Медіа за підтримки Фонду демократії ООН (UNDEF).
Нагадаємо, Національна асоціація медіа в партнерстві з телеканалом "ВІТА" навчають жінок проявлятися в суспільстві. Мета триденного інтенсиву – підтримати жінок, які мають ідеї, здатні впливати на громаду та суспільство.