У Вінницькій громаді перевірили на доступність Прозорі офіси
Вінницька міська рада системно працює над тим, щоб публічні простори були зручними й доступними для всіх жителів громади — зокрема, для людей з інвалідністю, ветеранів, людей старшого віку й батьків із маленькими дітьми. Відтак у громаді тривають перевірки на безбар’єрність у різних сферах — і нещодавно до цього процесу долучилися центри надання адміністративних послуг.
Під час огляду експерти оцінювали найважливіші параметри доступності:
- вхідну групу,
- пандуси,
- двері,
- санітарні кімнати,
- наявність контрастного маркування,
- інформування клієнтів на рецепції,
- інші деталі, що впливають на комфортне користування послугами.
Щодня до наших Прозорих офісів звертаються тисячі відвідувачів, серед яких й багато маломобільних вінничан. Для їх якісного обслуговування у нас передбачені низка послуг, сервісів та технічних рішень: пандуси, інформаційні термінали, адаптовані для людей з інвалідністю, система відеозв’язку з перекладачем жестової мови, послуга «Мобільний адміністратор» тощо. Ми готові удосконалюватися і надалі, аби роботи адміністративні послуги у Вінниці справді доступними для всіх категорій містян. Подібні ініціативи - це можливість побачити ті моменти, на які потрібно звернути увагу аби покращити безбар’єрність Прозорих офісів громади, – зазначає директорка департаменту адміністративних послуг міської ради Ірина Копчук.
За підсумками перевірки кожен Прозорий офіс отримав перелік практичних рекомендацій, як можна покращити доступність своїх приміщень для відвідувачів з різними потребами, розповіла начальниця відділу безбар’єрності департаменту відновлення та розвитку Вінницької міської ради Євгенія Штельмах.
Вона також додала, що ЦНАП на Соборній, 59 є точкою тяжіння безбар'єрного маршруту.
Ми надали рекомендації щодо дооблаштування універсальних вбиралень загального користування, а також – переоблаштування рецепції, як місця, де відбуваються комунікації між відвідувачами та персоналом або місця надання/отримання послуг у двох рівнях: висотою 0,75-0,8 метрів та вільним простором поруч для маневрування користувачів не менше ніж 1,5 метри від місця комунікації та простором для ніг біля самої стійки та висотою 0,95-1,1 метрів, щоб максимальна висота вікна надання інформації чи послуг не перевищувала цю висоту, – розповідає Євгенія Штельмах.
Нагадаємо, Вінницька міська рада продовжує вдосконалювати безбар’єрне середовище, враховуючи потреби людей з інвалідністю, ветеранів та маломобільних груп населення. Стартувала перевірка закладів освіти громади.