Ще два Tram 2000 з Цюриха вийшли на вінницькі трамвайні маршрути

Ще два Tram 2000 з Цюриха вийшли на вінницькі трамвайні маршрути

17:21 08.09.2025

Ще два трамваї Tram 2000 зі Швейцарії вийшли на маршрути №2 і №5. Після сертифікації, технічної адаптації та модернізації під українські стандарти, вагони почали курсувати містом у тестовому режимі. 

За словами водійки одного з трамваїв, лише за перший день вона перевезла кілька сотень пасажирів.

Ще два Tram 2000 з Цюриха вийшли на вінницькі трамвайні маршрути

Перед тим як вагони вирушили на лінію, над ними працювали інженери, електрики, слюсарі. Вони доопрацювали конструкції відповідно до українських стандартів і потреб пасажирів.

Загалом Tram 2000 – це надійність, яка вже стала частиною вінницького міського простору. Їхня поява – результат багаторічної співпраці міста Вінниці зі Швейцарською Конфедерацією.

Tram 2000 – це добре перевірена в Європі модель. У Вінниці, як і в Цюриху – вузька колія. Тож наше місто ідеально підійшло для цих вагонів. Завдяки цій співпраці ми поступово оновлюємо рухомий склад: вагони зі Швейцарії значно комфортніші, тихіші та краще пристосовані до потреб сучасного міста. І наші фахівці роблять усе, аби вони органічно вписалися у вінницький контекст, – розповідає директор департаменту транспорту та міської мобільності Андрій Сорокін.

Ще два Tram 2000 з Цюриха вийшли на вінницькі трамвайні маршрути

Майстри Вінницької транспортної компанії становили зовнішні дзеркала заднього огляду, стоп-сигнали, поворотники, інформаційну систему, світлову сигналізацію, автоматизовану систему обліку оплати проїзду. Також була оновлена електросхема – для безпечнішого керування в умовах нашої інфраструктури.

Модернізуємо трамваї під наші умови. Зокрема, оновили зовнішнє маркування, встановили елементи безпеки та комунікації, які обов’язкові в Україні. Ми не просто ставимо трамвай на колії – ми буквально переосмислюємо його функціонування в міському просторі. Перш ніж запустити їх у повну експлуатацію, обрали маршрути №2 і №5, без різких підйомів і складних ділянок – це був своєрідний “технічний карантин” для вивчення їхньої поведінки, гальмівних систем та іншого, – розповів головний інженер трамвайного депо Вінницької транспортної компанії Євгеній Дудник.

За кермом трамвая №2 за маршрутом «Вишенька - Барське шосе» Юлія Гаврилова. Водійка розповіла – їй подобається кермувати швейцарцем, перш за все, через його тиху ходу.

Я порахувала, десь 250 людей за день проїхали. Повну кількість покаже система, коли підіб’ють, скільки оплатили валідатором, – додала водійка.

Проєкт Tram 2000

Перший Tram 2000 з’явився на вулицях Вінниці у квітні 2023 року. З того часу проєкт тільки набирає обертів, а кожен новий трамвай – ще один крок до зручного, доступного і європейського громадського транспорту у місті.

Поки вагони працюють у тестовому режимі, фахівці Вінницької транспортної компанії стежать за їхньою роботою на маршруті та технічною поведінкою. Наразі підприємство адаптувало та експлуатує 26 цюрихських вагонів.

Нагадаємо, Вінниця продовжує успішну співпрацю з партнерами зі Швейцарії в рамках проєкту «Цюрихські трамваї». Нещодавно до міста прибув четвертий, з чергової партії, трамвай моделі Tram-2000, який раніше курсував вулицями Цюриха. 

Embedded thumbnail for Ще два Tram 2000 з Цюриха вийшли на вінницькі трамвайні маршрути

Читайте також

Козятинська електричка змінила рух через обстріл залізниці у Фастові
Козятинська електричка змінила рух через обстріл залізниці у Фастові
Детальніше
Запускають новий міжнародний автобусний маршрут — з Вінниці до Вроцлава
Запускають новий міжнародний автобусний маршрут — з Вінниці до Вроцлава
Детальніше
На що варто звернути увагу при купівлі бу авто повний гайд
На що варто звернути увагу при купівлі б/у авто: повний гайд
Детальніше
У Вінниці впроваджують цюрихський стандарт доступності трамвайних зупинок
У Вінниці впроваджують цюрихський стандарт доступності трамвайних зупинок
Детальніше
Автотрейдинг-Вінниця представив новий Skoda Enyaq — перший в Україні офіційний електрокар
"Автотрейдинг-Вінниця" представив новий Skoda Enyaq — перший в Україні офіційний електрокар
Детальніше
3000 км для прифронтових громад стартував перший етап програми «3000 км Україною»
3000 км для прифронтових громад: стартував перший етап програми «3000 км Україною»
Детальніше