П’ять вінницьких випускників набрали максимум з трьох предметів на НМТ 2024

П’ять вінницьких випускників набрали максимум з трьох предметів на НМТ 2024

10:09 01.08.2024

П’ять випускників із Вінниччини набрали максимальний бал з трьох предметів на НМТ 2024 - троє з них навчаються у Вінницькому технічному ліцеї.

Про це 1 серпня поінформували у Вінницькій обласній військовій адміністрації.

Зокрема, 200 балів з трьох предметів набрали п'ять випускників.

Комунальний заклад «Вінницький технічний ліцей»:

  • Софія Бобиляк;
  • Дар’я Воловик;
  • Вікторія Дячинська.

Комунальний заклад «Подільський науковий ліцей» Вінницької облради:

  • Олександр Острий.

Комунальний заклад «Вінницький фізико-математичний ліцей №17»:

  • Божена Пушкар.

Максимальну кількість з двох предметів отримали дев'ять випускників, а з одного – аж 123.

Нагадаємо, напередодні завершення навчального року, департамент освіти ВМР відзначив 28 найактивніших школярів за ініціативність, активну життєву позицію, творчий підхід та вагомий особистий внесок у розвиток учнівського самоврядування закладів освіти ВМТГ.

Читайте також

Майбутні водії вінницьких трамваїв і тролейбусів здають залік — вже виїжджають у місто
Майбутні водії вінницьких трамваїв і тролейбусів здають залік — вже виїжджають у місто
Детальніше
Вінницькі школярі цілий день “керували” містом — молодіжне самоврядування у дії
Вінницькі школярі цілий день “керували” містом — молодіжне самоврядування у дії
Детальніше
Школярі вінницького ліцею передали військовим позашляховик
Школярі вінницького ліцею передали військовим позашляховик
Детальніше
У Вінниці презентували «Мовний простір» - об’єднання клубів з вивчення мов для людей 60+
У Вінниці презентували «Мовний простір» - об’єднання клубів з вивчення мов для людей 60+
Детальніше
Вінниця отримає десять нових пожежних гідрантів в межах грантової програми
Вінниця отримає десять нових пожежних гідрантів в межах грантової програми
Детальніше
У Вінниці вдруге стартував міський етап проєкту «Пліч-о-пліч»
У Вінниці вдруге стартував міський етап проєкту «Пліч-о-пліч»
Детальніше