Мер Вінниці Сергій Моргунов: цілі Маркетингової стратегії міста реалізовані на 91%

Мер Вінниці Сергій Моргунов: цілі Маркетингової стратегії міста реалізовані на 91%

10:43 15.01.2021

Ми продовжили працювати над брендингом міста та його промоцією спільно з бізнесом та громадськістю - попри виклики пандемії. За підсумками 2020 року, цілі Маркетингової стратегії Вінниці реалізовані на 91%. А це важливий фундамент для подальшого успішного розвитку громади…

Про це 15 січня повідомив на своїй сторінці у Фейсбук Вінницький міський голова Сергій Моргунов.

Що вдалось зробити:

  • прийняли Стратегію розвитку туризму до 2030 року
  • розробили перший в Україні стандарт гостинності
  • випустили туристичний путівник  
  • встановили нову туристичну навігацію у середмісті
  • затвердили брендбук “Візуалізація бренду міста Вінниці” 
  • започаткували співпрацю з французьким Діжоном у сфері гастротуризму.  

А ще у Вінниці відкрилась унікальна виставка колекцій і мініатюр -  з найбільшим рухомим макетом міста серед українських музеїв. 

Пандемія, звичайно, обмежила міжнародну співпрацю, проте контакти з нашими закордонними друзями ми тримаємо й онлайн. Вінницю знають і про неї говорять. І важливо зміцнювати сильні позиції Вінниці як міста ідей, яке привабливе для мешканців, бізнесу, туристів, - додає мер.

За його словами, серед пріоритетів на 2021 рік з розвитку Вінницької громади – підтримка сфери маркетингу і туризму. Зокрема, розпочнемо реконструкцію приміщення на вул. Соборній під створення інноваційного туристичного хабу. Також очікуємо старту будівництва у Вінниці першої черги заводу компанії HEAD, яка є світовим лідером з виробництва спортивного спорядження.

Позитивний імідж міста – це конкурентна перевага, яка дозволяє не тільки залучити більше туристів, а й пожвавити економічну та ділову активність, - каже Сергій Моргунов.

Нагадаємо, туризм в епоху карантину.