"Укрзалізниця" третій день відновлює онлайн послуги після кібератаки
В "Укрзалізниці" розраховують завершити відновлення після кібератаки, яка зупинила майже усі онлайн-послуги, "найближчим часом".
Про це повідомляє пресслужба компанії.
Продовжуємо відновлювати онлайн-сервіси після кібератаки. Розраховуємо вийти на фінішну пряму з відновлення ресурсів вже найближчим часом, – йдеться у повідомленні.
Наразі через каси продаються квитки на найближчі дати – 26 та 27 березня.
В "Укрзалізниці" просять пасажирів купувати квитки на касах не у пікові години. Найкращий час для купівлі квитків з 09:00 до 11:00 та з 14:30 до 16:30.
Власників паперових квитків, які були придбані після 22 березня, чекає комплімент від залізничників на борту поїзда та можливість безкоштовно скористатись платними залами очікування на вокзалах країни.
Нагадаємо, команди "Укрзалізниці", партнерів та провідних експертів продовжують нон-стоп відновлення онлайн-сервісів. Про це повідомляє пресслужба "Укрзалізниці".