Два заклади освіти у Крижополі пішли на карантин через грип

Два заклади освіти у Крижополі пішли на карантин через грип

12:25 25.01.2024

Відучора, 24 січня, освітній процес у дошкільному закладі освіти (ясла-садок) №1 селища Крижопіль та у Крижопільському Будинку школярів призупинили до 6 лютого. Навчальний заклад пішов на карантин через високу захворюваність на грип та ГРВІ.

Рішення про впровадження карантину прийняли на засіданні комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, адже зафіксували перевищення епідемічного порогу захворюваності на грип та ГРВІ.  

На гострі респіраторні інфекції у закладі нині хворіє 31% діток. Щоб не допустити розповсюдження інфекції, було вирішено закрити заклад на карантин до 6 лютого включно, - інформують на сайті Крижопільської селищної ради.

Таке ж рішення прийнято і по комунальній установі "Крижопільський Будинок школярів", у якому поріг захворюваності вихованців перевищено майже у два рази.

Нагадаємо, у Вінницькій області здійснюється постійний моніторинг захворюваності на грип та гострі респіраторні вірусні захворювання. Фахівці зазначають, що перевищення епідеміологічного порогу немає.

Читайте також

Крижопільський духовий оркестр виграв гран-прі міжнародного фестивалю
Крижопільський духовий оркестр виграв гран-прі міжнародного фестивалю
Детальніше
Крижопільська громада тепло зустріла воїна, який повернувся з російського полону
Крижопільська громада тепло зустріла воїна, який повернувся з російського полону
Детальніше
Юні вінницькі спортсмени привезли п'ять медалей з Кубка світу з козацького двобою
Юні вінницькі спортсмени привезли п'ять медалей з Кубка світу з козацького двобою
Детальніше
На війні загинув доброволець з Крижопільської громади
На війні загинув доброволець з Крижопільської громади
Детальніше
Вінницький фізико-математичний ліцей №17 відзначив ювілей
Вінницький фізико-математичний ліцей №17 відзначив ювілей
Детальніше
На Вінниччині презентували результати впровадження державної мови в закладах освіти
На Вінниччині презентували результати впровадження державної мови в закладах освіти
Детальніше