“Укрзалізниця” відновила систему онлайн-продажу квитків
Система онлайн-продажів “Укрзалізниці” відновлена в резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення.
Про це 27 березня інформує пресслужба перевізника.
Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі, тож просимо пасажирів користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі, - йдеться у повідомленні.
Увагу пасажирів звертають на те, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку «спам», квитки могли впасти туди.
Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків - просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку.
Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.
Продовжуємо стабілізувати онлайн-системи, - додають в “Укрзалізниці”.
Нагадаємо, "Укрзалізниця" відкрила три додаткові каси у Києві, дві у Вінниці, одну у Львові, всі вони працюють без технічних перерв та обідів. Про це повідомила пресслужба компанії.