Вінницький та київський пасажирські вокзали першими перейдуть у приватні руки

Вінницький вокзал перейде у приватні руки першим?

12:16 30.12.2020

Міністерство інфраструктури вважає, що вокзали Києва та Вінниці можуть стати першими концесійними проєктами серед пасажирських вокзалів України.

Про це заявив міністр інфраструктури Владислав Криклій 30 грудня під час наради щодо дослідження з оцінки ринку в рамках пілотного проєкту концесії пасажирських вокзалів, повідомляє пресслужба міністерства.

За його словами, міністерство розглядає як перші потенційні концесії вокзали Києва та Вінниці, також вирішено підготувати пре-ТЕО концесії пасажирських вокзалів у Львові та Одесі. Хоча загалом обговорили оцінки ринку щодо пасажирських вокзалів міст Харків, Дніпро, Вінниця, Хмельницький, Миколаїв, Чоп, Київ.

Додамо, що Кабінет Міністрів 18 листопада 2020 року визначив перелік пріоритетних для держави інвестиційних проєктів на 2020—2023 роки. Серед іншого, до переліку внесено проєкти, які стосуються залізничної інфраструктури: концесія вокзалів/станцій Харків-Пасажирський, Дніпро-Головний, Вінниця, Миколаїв, Чоп, Київ-Пасажирський, Хмельницький; електрифікація дільниць Ковель - Ягодин -держкордон і Ковель - Ізов - держкордон; будівництво колії Мостиська - Скнилів; закупівля вантажних електровозів для оновлення рухомого складу Укрзалізниці.

Концесія — форма державно-приватного партнерства, що передбачає передачу об'єктів державної власності (таких як дороги, аеропорти, підприємства тощо) у тимчасове користування приватним підприємствам.

Нагадаємо, на вінницькому вокзалі знову не доступні ліфти в підземному переході.

Читайте також

Укрзалізниця почала продавати "бойовий чай" у потягах
Детальніше
Які з “електричок-незламності” курсують через Вінницю
Детальніше
Вінниця — найбільш інвестиційно приваблива!
Детальніше
Небезпечні розваги дітей: неповнолітні розкладають сторонні предмети на залізничних коліях
Детальніше
Вінниця знов підтвердила найвищий рейтинг інвестиційної привабливості
Детальніше
Скасують низку приміських поїздів — чому не їздитимуть електрички
Детальніше