Вінницькі ресторани та готелі впроваджуватимуть міський стандарт гостинності
Близько двох десятків ресторанів та готелів Вінниці підписали меморандум про впровадження Вінницького стандарту гостинності. Документ відкритий для підписання й іншими закладами сфери гостинності.
Вінницький стандарт гостинності був розроблений минулого року в рамках однойменного проєкту, який реалізувався ГО "Спілка підприємців "СТІНА"" за фінансування Уряду Канади через Фонд сприяння розвитку малих і середніх підприємств проєкту міжнародної технічної допомоги "Партнерство для розвитку міст" (Проект ПРОМІС) та за підтримки Вінницької міської ради. Проєкт мав на меті надати інструменти росту малого та середнього підприємництва Вінниці у сфері туризму й гостинності за рахунок удосконалення продуктів, консолідації середовища та вироблення стандартів обслуговування.
![Вінницькі ресторани та готелі впроваджуватимуть міський стандарт гостинності](/sites/default/files/styles/compressor/963x640/inline-images/sv_00050_0.jpg?itok=uFNJXHS5)
Над розробкою Вінницького стандарту гостинності працювали власники(-ці) та топменеджери(-ки) закладів розміщення та харчування, а також маркетологи(-ні). Роботу координувала експертка з продажу й сервісу, сертифікована бізнестренерка, спеціалістка зі створення та впровадження стандартів Оксана Марусич.
![Вінницькі ресторани та готелі впроваджуватимуть міський стандарт гостинності](/sites/default/files/styles/compressor/963x640/inline-images/sv_00044.jpg?itok=iXxyOVgO)
Основними складовими Вінницького стандарту гостинності є перелік цінностей його носіїв, увага до деталей, виражені через такі складові компоненти: перший контакт, створення комфорту, увага до гостя, атмосфера неспішності, демонстрація закоханості в рідне місто, готовність допомогти, мотивування повернутися та доброзичливе прощання.
Вінниця ― легке, комфортне й затишне місто. І в нього є всі конкурентні переваги й передумови, щоб відійти від старих моделей спілкування у сфері гостинності та побудувати нову сервіс-комунікацію з туристом. Наше місто першим в Україні наважилося впроваджувати міський стандарт гостинності, який відображатиме нашу культуру, історію, ритм життя, ― зазначила очільниця Вінницької асоціації гостинності "ХлібСіль" Інна Кривешко.
![Вінницькі ресторани та готелі впроваджуватимуть міський стандарт гостинності](/sites/default/files/styles/compressor/963x640/inline-images/sv_00029.jpg?itok=PyCdRJam)
Презентація Вінницького стандарту гостинності відбулася наприкінці минулого року, одразу після чого низка закладів сфери гостинності міста виявили бажання підписати меморандум про впровадження зазначених стандартів обслуговування у своїх ресторанах та готелях.
![Вінницькі ресторани та готелі впроваджуватимуть міський стандарт гостинності](/sites/default/files/styles/compressor/963x640/inline-images/sv_00064.jpg?itok=0qaVJcXd)
Вчора, 3 березня, відбулося підписання меморандуму про впровадження Вінницького стандарту гостинності. Його амбасадорами стали близько двадцяти закладів: ресторан Pasta e Vino, ресторація "Гостинний пан", історичний паб "Кінь у протигазі", кафе "Львівська цукерня", ресторан "Челентано", ресторан RICH, готельно-ресторанний комплекс Churchill-Inn, ресторан "Трофей", готель "Франція", ресторан Mont Blanc, апартаменти Smart Apart, ресторани "Батискаф", Red Zeppelin, Georgian Factory, "Лезгинка", "АССА", кав'ярні "Чорна кішка, Білий кіт", кондитерські "Батискаф sweets" і "Мус-Мус".
![Вінницькі ресторани та готелі впроваджуватимуть міський стандарт гостинності](/sites/default/files/styles/compressor/963x640/inline-images/sv_00083.jpg?itok=GNOt6Gdo)
Підписання цього меморандуму ― це про здорову конкуренцію, коли заклади об'єдналися заради спільної мети ― впровадження Вінницького стандарту гостинності. Ми нове місто у тому, що стосується туристів, тому спільно будемо робити все, щоб у нас було якомога більше задоволених гостей, ― прокоментував керуючий ресторану "Лезгинка" Вадим Тхоржевський.
![Вінницькі ресторани та готелі впроваджуватимуть міський стандарт гостинності](/sites/default/files/styles/compressor/963x640/inline-images/sv_00089.jpg?itok=mdgU83DH)
Підписантами документу також стали ГО "Вінницька асоціація гостинності "ХлібСіль"" та департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради, які всіляко підтримуватимуть впровадження стандарту.
Вінницький стандарт гостинності було включено у Стратегію розвитку туризму Вінниці до 2030 року як стратегічний проєкт. Вінницькій громаді дійсно важливо розвивати туризм не тільки як атракцію, як розвагу, але і як сервіс та враження, як емоції, які можуть забрати з собою наші туристи, ― зазначив директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександра Вешелені.
У меморандумі йдеться, що підписанти спрямовуватимуть свою діяльність на впровадження міського стандарту та досягнення впізнаваності вінницької гостинності в Україні та світі. Окрім того, в документі прописані спільні цінності та кодекс діяльності. Також заклади-підписанти ознайомлять свій персонал зі стандартом, використовуватимуть його як основу взаємодії з відвідувачами та розмістять в закладі табличку "Тут впроваджують Вінницький стандарт гостинності".
![Вінницькі ресторани та готелі впроваджуватимуть міський стандарт гостинності](/sites/default/files/styles/compressor/963x640/inline-images/sv_00031.jpg?itok=xlhdsKmi)
Амбасадори вінницької гостинності планують втілити спільні маркетингові й освітні заходи, спрямовані на покращення взаємодії з клієнтами, популяризацію туристичних продуктів Вінницької міської територіальної громади, організації робочих процесів та впровадження стандартів діяльності.
Спільні освітні заходи, реалізовані в рамках запровадження Вінницького стандарту гостинності, дозволять нам підвищити якість обслуговування та сервісу у наших закладах. У нас є величезний потенціал для розвитку. Унікальна вінницька гостинність і унікальний сервіс дозволять нам збільшити кількість туристів та підвищити прибутки. Ми сподіваємося, що про нашу гостинність скоро будуть говорити по всій Україні, ― зауважив директор готелю "Франція" та ресторану Mont Blanc Дмитро Муляр.
![Вінницькі ресторани та готелі впроваджуватимуть міський стандарт гостинності](/sites/default/files/styles/compressor/963x640/inline-images/sv_00109.jpg?itok=l5d4thMt)
Вже незабаром відбудеться перший освітній захід з впровадження Вінницького стандарту гостинності для власників та керуючих закладів за участі експертки Оксани Марусич. Участь у дійстві зможуть взяти не лише підписанти меморандуму, а й представники інших закладів сфери гостинності міста. Після цього заходу учасники зможуть вирішити, чи хочуть вони приєднатися до меморандуму, оскільки він продовжує бути відкритим для підписання.
Упродовж 2021 року заклади-підписанти розроблятимуть велкамбуки на основі Вінницького стандарту гостинності, а з наступного року проходитимуть перевірку та в разі дотримання стандарту отримають відзнаку "Дружні до гостей / Guest Friendly". Усі деталі та анонси заходів можна відстежувати на сторінці проєкту "Вінницький стандарт гостинності" у Facebook.
![Вінницькі ресторани та готелі впроваджуватимуть міський стандарт гостинності](/sites/default/files/styles/compressor/963x640/inline-images/sv_00114.jpg?itok=UNf3-Mok)
Нагадаємо, Вінницькі заклади впроваджуватимуть міський стандарт гостинності