Вінницькі ресторани та готелі впроваджуватимуть міський стандарт гостинності
Близько двох десятків ресторанів та готелів Вінниці підписали меморандум про впровадження Вінницького стандарту гостинності. Документ відкритий для підписання й іншими закладами сфери гостинності.
Вінницький стандарт гостинності був розроблений минулого року в рамках однойменного проєкту, який реалізувався ГО "Спілка підприємців "СТІНА"" за фінансування Уряду Канади через Фонд сприяння розвитку малих і середніх підприємств проєкту міжнародної технічної допомоги "Партнерство для розвитку міст" (Проект ПРОМІС) та за підтримки Вінницької міської ради. Проєкт мав на меті надати інструменти росту малого та середнього підприємництва Вінниці у сфері туризму й гостинності за рахунок удосконалення продуктів, консолідації середовища та вироблення стандартів обслуговування.
Над розробкою Вінницького стандарту гостинності працювали власники(-ці) та топменеджери(-ки) закладів розміщення та харчування, а також маркетологи(-ні). Роботу координувала експертка з продажу й сервісу, сертифікована бізнестренерка, спеціалістка зі створення та впровадження стандартів Оксана Марусич.
Основними складовими Вінницького стандарту гостинності є перелік цінностей його носіїв, увага до деталей, виражені через такі складові компоненти: перший контакт, створення комфорту, увага до гостя, атмосфера неспішності, демонстрація закоханості в рідне місто, готовність допомогти, мотивування повернутися та доброзичливе прощання.
Вінниця ― легке, комфортне й затишне місто. І в нього є всі конкурентні переваги й передумови, щоб відійти від старих моделей спілкування у сфері гостинності та побудувати нову сервіс-комунікацію з туристом. Наше місто першим в Україні наважилося впроваджувати міський стандарт гостинності, який відображатиме нашу культуру, історію, ритм життя, ― зазначила очільниця Вінницької асоціації гостинності "ХлібСіль" Інна Кривешко.
Презентація Вінницького стандарту гостинності відбулася наприкінці минулого року, одразу після чого низка закладів сфери гостинності міста виявили бажання підписати меморандум про впровадження зазначених стандартів обслуговування у своїх ресторанах та готелях.
Вчора, 3 березня, відбулося підписання меморандуму про впровадження Вінницького стандарту гостинності. Його амбасадорами стали близько двадцяти закладів: ресторан Pasta e Vino, ресторація "Гостинний пан", історичний паб "Кінь у протигазі", кафе "Львівська цукерня", ресторан "Челентано", ресторан RICH, готельно-ресторанний комплекс Churchill-Inn, ресторан "Трофей", готель "Франція", ресторан Mont Blanc, апартаменти Smart Apart, ресторани "Батискаф", Red Zeppelin, Georgian Factory, "Лезгинка", "АССА", кав'ярні "Чорна кішка, Білий кіт", кондитерські "Батискаф sweets" і "Мус-Мус".
Підписання цього меморандуму ― це про здорову конкуренцію, коли заклади об'єдналися заради спільної мети ― впровадження Вінницького стандарту гостинності. Ми нове місто у тому, що стосується туристів, тому спільно будемо робити все, щоб у нас було якомога більше задоволених гостей, ― прокоментував керуючий ресторану "Лезгинка" Вадим Тхоржевський.
Підписантами документу також стали ГО "Вінницька асоціація гостинності "ХлібСіль"" та департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради, які всіляко підтримуватимуть впровадження стандарту.
Вінницький стандарт гостинності було включено у Стратегію розвитку туризму Вінниці до 2030 року як стратегічний проєкт. Вінницькій громаді дійсно важливо розвивати туризм не тільки як атракцію, як розвагу, але і як сервіс та враження, як емоції, які можуть забрати з собою наші туристи, ― зазначив директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександра Вешелені.
У меморандумі йдеться, що підписанти спрямовуватимуть свою діяльність на впровадження міського стандарту та досягнення впізнаваності вінницької гостинності в Україні та світі. Окрім того, в документі прописані спільні цінності та кодекс діяльності. Також заклади-підписанти ознайомлять свій персонал зі стандартом, використовуватимуть його як основу взаємодії з відвідувачами та розмістять в закладі табличку "Тут впроваджують Вінницький стандарт гостинності".
Амбасадори вінницької гостинності планують втілити спільні маркетингові й освітні заходи, спрямовані на покращення взаємодії з клієнтами, популяризацію туристичних продуктів Вінницької міської територіальної громади, організації робочих процесів та впровадження стандартів діяльності.
Спільні освітні заходи, реалізовані в рамках запровадження Вінницького стандарту гостинності, дозволять нам підвищити якість обслуговування та сервісу у наших закладах. У нас є величезний потенціал для розвитку. Унікальна вінницька гостинність і унікальний сервіс дозволять нам збільшити кількість туристів та підвищити прибутки. Ми сподіваємося, що про нашу гостинність скоро будуть говорити по всій Україні, ― зауважив директор готелю "Франція" та ресторану Mont Blanc Дмитро Муляр.
Вже незабаром відбудеться перший освітній захід з впровадження Вінницького стандарту гостинності для власників та керуючих закладів за участі експертки Оксани Марусич. Участь у дійстві зможуть взяти не лише підписанти меморандуму, а й представники інших закладів сфери гостинності міста. Після цього заходу учасники зможуть вирішити, чи хочуть вони приєднатися до меморандуму, оскільки він продовжує бути відкритим для підписання.
Упродовж 2021 року заклади-підписанти розроблятимуть велкамбуки на основі Вінницького стандарту гостинності, а з наступного року проходитимуть перевірку та в разі дотримання стандарту отримають відзнаку "Дружні до гостей / Guest Friendly". Усі деталі та анонси заходів можна відстежувати на сторінці проєкту "Вінницький стандарт гостинності" у Facebook.
Нагадаємо, Вінницькі заклади впроваджуватимуть міський стандарт гостинності