Українців запрошують розказати як вони сприймають Вінницю

Українців запрошують розказати як вони сприймають Вінницю

10:49 21.10.2021

Опитування мешканців українських міст з 2016 року проводиться вже вдруге, для того, щоб допомогти ефективній розробці нової Маркетингової стратегії міста.

Заповнити опитувальник можна за посиланням.

У 2018 році Вінниця однією з перших в Україні затвердила Маркетингову стратегію міста, розроблену за підтримки канадського проєкту ПРОМІС. Впровадження цього документу дало старт системному брендингу території, допомогло залучити більшу кількість інвесторів та туристів і, в результаті, збільшити присутність Вінниці в інформаційному полі. Згодом “Дієвий маркетинг громади” був визначений як ціль нової Стратегії розвитку Вінницької міської територіальної громади до 2030 року — Стратегії 3.0.

У рамках розробки нової маркетингової стратегії, у вересні цього року розпочався комплекс досліджень, які допоможуть у плануванні комунікації та промоції Вінниці на різні аудиторії в наступні роки. Протягом кількох тижнів тривало опитування вінничан щодо особливостей сприйняття ними свого міста. Його результати планують оприлюднити у листопаді. Вони допоможуть зрозуміти, наскільки містяни люблять Вінницю та готові розповідати про неї людям з інших регіонів. Також на завершальному етапі маркетингове дослідження туристичної привабливості “Міста ідей”, яке покаже динаміку вражень і поведінки туристів у порівнянні з допандемічним 2019 роком.

Українців запрошують розказати як вони сприймають Вінницю

Нове опитування, яке стартує 21 жовтня допоможе визначити рівень обізнаності мешканців українських міст поза межами області про товари та послуги, які виробляються та надаються у Вінниці, а також про культурні події, які відбуваються в місті. Воно дасть змогу краще зрозуміти запити потенційних та існуючих відвідувачів, сформувати позиціювання Вінниці на українському та міжнародному ринках, а також обрати дієві інструменти просування бренду міста.

Результати опитування будуть використані робочою групою для визначення складових майбутньої маркетингової стратегії, яка дозволить дієво конкурувати з іншими містами як в Україні, так і за її межами.

Опитування анонімне і проходитиме до 3 листопада в онлайн-форматі за посиланням. Робоча група звертається до вінничан з проханням поширювати інформацію про опитування серед мешканців інших українських регіонів для отримання повної картини про впізнаваність вінницьких товарів, послуг і подій.

Нагадаємо, Опитування вінничан: чи задоволені ви своїм життям?

Читайте також

У Вінниці відбудеться фестиваль крафту під назвою «Вінницьке. Справжнє. Щире. Твоє!»
У Вінниці відбудеться фестиваль крафту під назвою «Вінницьке. Справжнє. Щире. Твоє!»
Детальніше
Camino Podolico - шлях, що відкриває Поділля про особливості маршруту та зустрічі з пілігримами
Camino Podolico - шлях, що відкриває Поділля: про особливості маршруту та зустрічі з пілігримами
Детальніше
На Вінниччині для ветеранів організували промотур туристичними локаціями краю
На Вінниччині для ветеранів організували промотур туристичними локаціями краю
Детальніше
Вінниця без бар'єрів чи доступні туристичні локації міста для людей з інвалідністю
Вінниця без бар'єрів: чи доступні туристичні локації міста для людей з інвалідністю
Детальніше
Незвідана Україна містичний Тараканівський форт і унікальний палац Грохольських
Незвідана Україна: містичний Тараканівський форт і унікальний палац Грохольських
Детальніше
Вінничанка підхопила рідкісного паразита — привезла з Таїланду бичачого ціп’яка
Вінничанка підхопила рідкісного паразита — привезла з Таїланду бичачого ціп’яка
Детальніше