Українців запрошують розказати як вони сприймають Вінницю

Українців запрошують розказати як вони сприймають Вінницю

10:49 21.10.2021

Опитування мешканців українських міст з 2016 року проводиться вже вдруге, для того, щоб допомогти ефективній розробці нової Маркетингової стратегії міста.

Заповнити опитувальник можна за посиланням.

У 2018 році Вінниця однією з перших в Україні затвердила Маркетингову стратегію міста, розроблену за підтримки канадського проєкту ПРОМІС. Впровадження цього документу дало старт системному брендингу території, допомогло залучити більшу кількість інвесторів та туристів і, в результаті, збільшити присутність Вінниці в інформаційному полі. Згодом “Дієвий маркетинг громади” був визначений як ціль нової Стратегії розвитку Вінницької міської територіальної громади до 2030 року — Стратегії 3.0.

У рамках розробки нової маркетингової стратегії, у вересні цього року розпочався комплекс досліджень, які допоможуть у плануванні комунікації та промоції Вінниці на різні аудиторії в наступні роки. Протягом кількох тижнів тривало опитування вінничан щодо особливостей сприйняття ними свого міста. Його результати планують оприлюднити у листопаді. Вони допоможуть зрозуміти, наскільки містяни люблять Вінницю та готові розповідати про неї людям з інших регіонів. Також на завершальному етапі маркетингове дослідження туристичної привабливості “Міста ідей”, яке покаже динаміку вражень і поведінки туристів у порівнянні з допандемічним 2019 роком.

Українців запрошують розказати як вони сприймають Вінницю

Нове опитування, яке стартує 21 жовтня допоможе визначити рівень обізнаності мешканців українських міст поза межами області про товари та послуги, які виробляються та надаються у Вінниці, а також про культурні події, які відбуваються в місті. Воно дасть змогу краще зрозуміти запити потенційних та існуючих відвідувачів, сформувати позиціювання Вінниці на українському та міжнародному ринках, а також обрати дієві інструменти просування бренду міста.

Результати опитування будуть використані робочою групою для визначення складових майбутньої маркетингової стратегії, яка дозволить дієво конкурувати з іншими містами як в Україні, так і за її межами.

Опитування анонімне і проходитиме до 3 листопада в онлайн-форматі за посиланням. Робоча група звертається до вінничан з проханням поширювати інформацію про опитування серед мешканців інших українських регіонів для отримання повної картини про впізнаваність вінницьких товарів, послуг і подій.

Нагадаємо, Опитування вінничан: чи задоволені ви своїм життям?

Читайте також

У Вінниці з'явиться свій фірмовий ексклюзивний аромат - «Вінницька Душа»
У Вінниці з'явиться свій фірмовий ексклюзивний аромат - «Вінницька Душа»
Детальніше
Вінничан запрошують у новий тур Поділлям «Різдвяний хлібчик»
Вінничан запрошують у новий тур Поділлям «Різдвяний хлібчик»
Детальніше
У вінницькому артпросторі «ЕтноЧари» відбулася стратегічна сесія «(Не)формальна стратегія»
У вінницькому артпросторі «ЕтноЧари» відбулася стратегічна сесія «(Не)формальна стратегія»
Детальніше
Рада зі стратегічного розвитку Вінницької територіальної громади окреслила пріоритети
Рада зі стратегічного розвитку Вінницької територіальної громади окреслила пріоритети
Детальніше
Вінничанка отримала відзнаку для лідерів та лідерок, які турбуються про дітей
Вінничанка отримала відзнаку для лідерів та лідерок, які турбуються про дітей
Детальніше
Сироварня та ранчо на Вінниччині створили унікальний туристичний маршрут
Сироварня та ранчо: на Вінниччині створили унікальний туристичний маршрут
Детальніше