Перший квиток у новому чат-боті Укрзалізниці придбали за маршрутом Київ - Вінниця

Перший квиток у новому чат-боті Укрзалізниці придбали за маршрутом Київ - Вінниця

15:44 13.01.2021
373

За першу добу роботи чат-боту Укрзалізниці у Вайбері та Телеграмі ним скористались 17 тисяч клієнтів. Про це 13 січня повідомляє Укрзалізниця.

За першу добу роботи чат-ботом Укрзалізниці у Viber та Telegram, з функцією продажу квитків, ним скористалися 17 тис. клієнтів компанії. Перший квиток за допомогою нового сервісу було придбано за маршрутом Київ – Вінниця, - йдеться у повідомленні.

Додамо, що Укрзалізниця в співпраці з Visa та Middleware 12 січня запустила чат-бот у Вайбері та Телеграмі з функціями прямого продажу квитків, замовлення харчування під час поїздки, оновлення розкладу руху, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін. Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у боті, без “редіректу”.

Нагадаємо, “Укрзалізниця” запускає перші пасажирські потяги після карантину: один із них - через Вінницю.

Читайте також
У міському транспорті поменшало пасажирів-пільговиків
Детальніше
Вінниця у ТОП найпопулярніших залізничних напрямків України минулого року
Детальніше
Калинівська громада розширює приміське автобусне сполучення
Детальніше
Торік у Вінниці створили два нові "VinLine", розробили ще один маршрут, та сполучили транспортом Щітки та Писарівку з Вінницею
Детальніше
На повороті вінницької об'їзної вінничани знайшли речі пасажирів, які їхали у Чехію
Детальніше
Міст “Ямпіль – Косеуць” підвищить транзитний потенціал всієї країни
Детальніше