Перший квиток у новому чат-боті Укрзалізниці придбали за маршрутом Київ - Вінниця

Перший квиток у новому чат-боті Укрзалізниці придбали за маршрутом Київ - Вінниця

15:44 13.01.2021

За першу добу роботи чат-боту Укрзалізниці у Вайбері та Телеграмі ним скористались 17 тисяч клієнтів. Про це 13 січня повідомляє Укрзалізниця.

За першу добу роботи чат-ботом Укрзалізниці у Viber та Telegram, з функцією продажу квитків, ним скористалися 17 тис. клієнтів компанії. Перший квиток за допомогою нового сервісу було придбано за маршрутом Київ – Вінниця, - йдеться у повідомленні.

Додамо, що Укрзалізниця в співпраці з Visa та Middleware 12 січня запустила чат-бот у Вайбері та Телеграмі з функціями прямого продажу квитків, замовлення харчування під час поїздки, оновлення розкладу руху, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін. Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у боті, без “редіректу”.

Нагадаємо, “Укрзалізниця” запускає перші пасажирські потяги після карантину: один із них - через Вінницю.

Читайте також

Вінницькі трамвайні зупинки облаштовують за цюрихським стандартом доступності
Вінницькі трамвайні зупинки облаштовують за цюрихським стандартом доступності
Детальніше
Вінничани вивчають досвід Карлсруе для оптимізації руху на міських автошляхах
Вінничани вивчають досвід Карлсруе для оптимізації руху на міських автошляхах
Детальніше
Поїзд “Козятин - Вінниця” вирушив із майже годинною затримкою
Поїзд “Козятин - Вінниця” вирушив із майже годинною затримкою
Детальніше
Допоможіть встановити особу юнака, загиблого на вінницьких залізничних коліях
Допоможіть встановити особу юнака, загиблого на вінницьких залізничних коліях
Детальніше
Вінничани одними з перших почнуть купувати квитки на приміські поїзди онлайн
Вінничани одними з перших почнуть купувати квитки на приміські поїзди онлайн
Детальніше
Приміський поїзд “Козятин - Жмеринка” затримався на маршруті
Приміський поїзд “Козятин - Жмеринка” затримався на маршруті
Детальніше