Перший квиток у новому чат-боті Укрзалізниці придбали за маршрутом Київ - Вінниця

Перший квиток у новому чат-боті Укрзалізниці придбали за маршрутом Київ - Вінниця

15:44 13.01.2021

За першу добу роботи чат-боту Укрзалізниці у Вайбері та Телеграмі ним скористались 17 тисяч клієнтів. Про це 13 січня повідомляє Укрзалізниця.

За першу добу роботи чат-ботом Укрзалізниці у Viber та Telegram, з функцією продажу квитків, ним скористалися 17 тис. клієнтів компанії. Перший квиток за допомогою нового сервісу було придбано за маршрутом Київ – Вінниця, - йдеться у повідомленні.

Додамо, що Укрзалізниця в співпраці з Visa та Middleware 12 січня запустила чат-бот у Вайбері та Телеграмі з функціями прямого продажу квитків, замовлення харчування під час поїздки, оновлення розкладу руху, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін. Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у боті, без “редіректу”.

Нагадаємо, “Укрзалізниця” запускає перші пасажирські потяги після карантину: один із них - через Вінницю.

Читайте також

З 14 грудня Укрзалізниця вводить новий графік руху поїздів
З 14 грудня Укрзалізниця вводить новий графік руху поїздів
Детальніше
У Вінниці встановили знаки, що обмежать паркування вантажівок
У Вінниці встановили знаки, що обмежать паркування вантажівок
Детальніше
Вінниця отримала від Карлсруе сучасні автобуси та медичну допомогу
Вінниця отримала від Карлсруе сучасні автобуси та медичну допомогу
Детальніше
Вінницькі трамвайні колії прибиратиме швейцарський очищувач снігу
Вінницькі трамвайні колії прибиратиме швейцарський очищувач снігу
Детальніше
Поїзд “Козятин – Київ-Пасажирський” вирушив із Фастова зі значною затримкою
Поїзд “Козятин – Київ-Пасажирський” вирушив із Фастова зі значною затримкою
Детальніше
Скоротились затримки у русі поїздів, які рухаються Вінниччиною
Затримується ранковий поїзд "Козятин – Фастів-1 – Київ"
Детальніше