Перший квиток у новому чат-боті Укрзалізниці придбали за маршрутом Київ - Вінниця

Перший квиток у новому чат-боті Укрзалізниці придбали за маршрутом Київ - Вінниця

15:44 13.01.2021

За першу добу роботи чат-боту Укрзалізниці у Вайбері та Телеграмі ним скористались 17 тисяч клієнтів. Про це 13 січня повідомляє Укрзалізниця.

За першу добу роботи чат-ботом Укрзалізниці у Viber та Telegram, з функцією продажу квитків, ним скористалися 17 тис. клієнтів компанії. Перший квиток за допомогою нового сервісу було придбано за маршрутом Київ – Вінниця, - йдеться у повідомленні.

Додамо, що Укрзалізниця в співпраці з Visa та Middleware 12 січня запустила чат-бот у Вайбері та Телеграмі з функціями прямого продажу квитків, замовлення харчування під час поїздки, оновлення розкладу руху, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін. Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у боті, без “редіректу”.

Нагадаємо, “Укрзалізниця” запускає перші пасажирські потяги після карантину: один із них - через Вінницю.

Читайте також

У Вінниці на одне безконфліктне та безпечне перехрестя стало більше
У Вінниці на одне безконфліктне та безпечне перехрестя стало більше
Детальніше
У Вінниці на вулиці Келецькій трамваї швидше проїжджатимуть перехрестя
У Вінниці на вулиці Келецькій трамваї швидше проїжджатимуть перехрестя
Детальніше
На Келецькій у тестовому режимі працюватимуть світлофори, що регулюють рух трамваїв
На Келецькій у тестовому режимі працюватимуть світлофори, що регулюють рух трамваїв
Детальніше
“Укрзалізниця” до кінця року планує запустити сімейні вагони
“Укрзалізниця” до кінця року планує запустити "сімейні вагони"
Детальніше
Ще два нових інклюзивних «VinLinе» з 2 квітня вийшли на маршрути Вінниці
Ще два нових інклюзивних «VinLinе» з 2 квітня вийшли на маршрути Вінниці
Детальніше
Роботи з оновлення дорожньої розмітки стартували у Вінниці
Роботи з оновлення дорожньої розмітки стартували у Вінниці
Детальніше