Стартував нетворкінг-ярмарок «Вінницький крафт: тепло зимових традицій»
Стартував нетворкінг-ярмарок «Вінницький крафт: тепло зимових традицій» - чотири дні, які місцевих локальних виробників й майстрів.
Про це інформує офіційна туристична сторінка Вінниці.
Раді повідомити, що у нашому туристичному хабі Visit Vinnytsia вже стартував чотириденний нетворкінг-ярмарок «Вінницький крафт: тепло зимових традицій». І почався він із зустрічі «Крафт&спільнота», яка об’єднала місцевих локальних виробників й майстрів, щоб вони познайомились між собою та розповіли свої історії успіху. І, можливо, це надихне когось на початок власної історії та шляху до крафтярства, - йдеться у повідомленні.
Усіх охочих запрошують у турхаб (вул. Соборна, 89), де стартував передріздвяний ярмарок авторських сувенірів й крафтової продукції.
Тож якщо ви іще не купували рідним подарунки на зимові свята - маєте шанс підібрати щось дуже особливе та унікальне із виробів ручної роботи, - додають організатори.
5 та 6 грудня ярмарок працюватиме із 10:00 до 18:00, а у фінальний день, 7 грудня — із 10:00 до 14:00.
Досвід, ідеї, історії успіху
Формат нетворкінг-ярмарку ініційований нами для підтримки крафтярів нашого міста і регіону, який фантастично насичений традиційними ремеслами, інноваційним дизайном, рукоділлям і тим, що можна скуштувати. Адже популяризація міста, особливо коли ми працюємо з нашими гостями, партнерами чи делегаціями, завжди підсилюється сувенірами та подарунками. Зрештою, коли до нас звертаються блогери, які знімають відео про крафт, ми завжди складаємо список того, що варто висвітлити. Бо зараз в Україні та світі є запит на щось локальне, автентичне і безумовно крафтове: з душею майстра і душею місця, в якому це створено, – сказав директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені.
На цій події виступили кілька яскравих спікерок, які поділилися своїм досвідом, ідеями та історіями успіху.
Наприклад, Леся Зіанурова і Оксана Турапина з громадської організації «Екотворчість» розповіли історію своєї ініціативи, що надихає створювати унікальні речі. Ганна Козирь поділилася досвідом першого року роботи артпростору «Етно Чари», підкресливши, як можна поєднати мистецтво, крафт і сферу гостинності. Також вона наголосила на ролі артпросторів у культурному розвитку регіонів. А Лариса Степанець координаторка майстерні ткацтва «Vereta» розкрила особливості використання старовинних технік для створення стильних сучасних виробів: килимів, сумок, косметичок тощо.
Локальний продукт стає візитною карткою регіону через використання його специфічного і неповторного характеру, а також залучення місцевих жителів у розвиток локального підприємництва. І ця зустріч є не лише чудовою можливістю розповісти про те, чим ми займаємося, презентувати роботу наших майстринь, а й познайомитися з роботами інших виробників. Це дуже цінно, – поділилась Лариса Степанець.
Також учасники зустрічі дізналися про екологічний підхід, поєднання туризму і агровиробництва з виступу співзасновниці сімейного бізнесу «Щедрі Лани» Тетяни Рудої. Співвласниця бренду YA SVIT Юлія Заяць показала, як домашня майстерня може перетворитися на успішне виробництво терапевтичних свічок з натурального воску. Амбасадорка Вінниці і гідеса Тетяна Рибак разом з художницею Мариною Карпенко розповіли учасникам зустрічі про подарунки з Вінниці як спосіб промоції міста. А фахівчиня департаменту маркетингу міста та туризму Катерина Огнев’юк – про важливість маркетингових інструментів та особистого бренду для розвитку крафтового бізнесу.
Бренд подарунків “byVi” зародився два з половиною роки тому. Незважаючи на те, що у нас не було донедавна фізичної точки реалізації, близько півтори тисячі виробів розлетілось у 12 країн світу, і сьогодні з нами співпрацює вже 44 майстри. Впевнена в тому, що на цьому нетворкінг-ярмарку нам вдасться познайомити і вінничан, і гостей міста з новими іменами. Адже в період реєстрації на захід ми вже для себе відкрили нові локальні бренди, нових майстрів і крафтярів, які щиро закохані в Місто ідей. Впевнена, що їхня кількість буде тільки зростати. А щоб ще більше підсвітити локальний крафт, вінницькі імена і бренди, у наступному році ми плануємо випустити серію ексклюзивних тематичних поштових марок, – розповіла директорка Офісу туризму Вінниці Тетяна Маєвська.
Нагадаємо, офіційно стартував ярмарок з продажу ялинок, які вирощують лісові господарства ДП "Ліси України". Про це повідомили на сайті підприємства.